الأحد، 31 أكتوبر 2010

في ناس

 
image

 

هناك أشخاص عندما تلتقى بهم تشعر وكأنك التقيت بنفسك

غادة السمان

في ناس فعلا انا بحس معاهم الاحساس دا

وعشان مش عاوزه اخسرهم

مش هقول اسمائهم بس اكيد هما عارفين غلاوتهم عندي

فمش هقدر اقول  غير

بحبكم اووووي

هناك 10 تعليقات:

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

انا عن نفسى بحبك جدااااااااااا

و بموت فيكى كمان

معرفش بقى انا من الناس اللى فى دماغك بقى و لا لا

وش مطلع لسانه

ووش تانى بيغمز

Ramy يقول...

دة حقيقى يا كيارا

فى ناس تحس من اول وهلة

انهم انا بس بستعبط (:


تحياتى ليكى و لغادة السمان (:

Kiara يقول...

لولا

طول عمرك ثوثة ؛)

Kiara يقول...

رامى

بتستبعط ليه بس

كمان هشوفك يوم الجمعه ولا ايه النوظام ؟؟

esraa_mokaidam يقول...

انا كمان بحبك اوى اوى اوى ومش عايزة فيوم اخسرك
ويارب يارب يارب لو متجمعناش فى الدنيا نتجاور فى الجنة يارب يا حبيبة قلبى :)

mrmr يقول...

فعلا حقيقى
كتير بنشوف ناس من اول نظره بنحس اننا نعرفهم من قرون وبنحبهم ويدخلوا القلب بدون استاذان
وانا من غير ما اشوفك حبيتك قوى لمجرد انى بقرا كلماتك
طبعا انتى مش دخلتى مدونتى علشان كده مش تعرفينى
لكن انا متابعه جيده ليكى
ربنا يسعد قلبك

Kiara يقول...

سوستى

وانا بموت فيكي وان شاء الله اجي يوم الفيوم ونتقابل :)

ربنا يجمعنا ياااااااااارب وصلحي الفون بئا

Kiara يقول...

مرمر

تصدقي بئا اني فاكراكي مرمر تانيه وعشان كدا مش جربت ادخل البروفايل واشوف مدونتك لان طبيعي لو نزلت مرمر بوست هيجي في الريدر

وانا كمان بحبك ياقمر وميرسي لكلامك اوي :)

قوليلي بئا اتابع اي مدونة من مدوناتك ؟

حنين القلب يقول...

طبعا انا من الناس دول

وانا كمان بموت فيكى والله

وعارفه انى مقصرة معاكى بس والله غصب عنى ربنا العالم بيه

ادعيلى كتير يا مون
بحبك

мαησηα يقول...

هما مين دوووووووول هه ؟

ههههههههههه

احنا كمان بنموتوا فيكى يا شااااااااابة وربك اللى عالم بالقلوب وما فيها

ربنا يعزك ويديم المعروف بيننا يارب