الجمعة، 28 أغسطس 2009

يومين مع بعض

بقالي يومين مش بكتب وطبعا دا بسب العوزمات الي انتو عارفيناها

وطبعا ايييييييييييه كمية الاكل اللي بيتعمل دا

والله حرام

في ناس محتاجه تاكل لقمه عيش وفي العوزمات اكل بيبوظ بالهبل طيب ليه مش يكون في ترشيد

وطبعا بسبب العوزمات صليت فيهم في البيت عاااااااااااااااااااااااااااا

يابخت الرجاله مش وراهم اللي بيحصلنا احنا كبنات عااااااااااااااااااااااااااااا بحقد عليكوااااااااااااا

تاني حاجه

مناسبتين من اهم المناسبات في حياتي فهقول

كل سنة وانتي طيبه :) بحبك اوي :)

كل سنة واحنا طيبين :)

 

هناك 10 تعليقات:

Ahmed يقول...

ههههه

هوا كل حد يشوفنا في رمضان يحقد علينا عليه
ههههههه

طب داحنا غلابه غلابه غلابه

كل سنه وانتي طيبه

Kiara يقول...

اه هقر بقي هه بس

بتصلوا براحتكم ولا عزومات ولا مطبخ ولا اي حاجه مزاااااااااااااااااااج

وانت طيب :)

Crazy Nemo يقول...

هههههه انتوا ممكن تعملوا اكل على قد الناس المعزومين بس انا عارفه الواحد مهما عامل بيفضل فعلا اكل كتير برضه بس الاكل ده ممكن بدل مترموه تسيبوه للايام اللى بعدها او زى ما انتى بتقولى فى ناس محتاجه الاكل ده ممكن اللى الاكل اللى فضل منكوا تدوه لحد محتاج مثلا بواب العماره اوى اى حد محتاج ف شارعكوا :)

رمضان كرييييييم يا كياراااا

M. Selim يقول...

انا معاكي جدا في انك تدي الاكل الفائض لحد محتاجه
السنة اللي فاتت كنا بنعمل كده
بس واضح السنة دي اني اتفجعت وبنخلص الاكل كله او بنعمل كميات مناسبة الله اعلم
وسيبي الرجالة في حالهم ياكيارا وبطلوا بقى القر والاحقاد الداخلية دي P :P:

تقبل الله منا ومنكم صالح الاعمال وجعلنا جميعا من عتقاء شهره الكريم.

mimi يقول...

كيارا

عاوزاكي في موضوع مهم جدا

أنا ضفتك علي المسنجر بعد إذنك

اقبلي الاضافة شكرااااااا

كل سنة وانتي طيبة

hasona يقول...

السلام عليكم

هو ده اللي بقي واضح في شهر رمضان

الناس بتبذر كتير قوي في كل حاجة

وبلاش حقد علي الرجالة وكفاية اللي هما فيه

ربنا يعيده عليك أعواما كثيرة وأزمنة مديدة

المسلم الصغير يقول...

السلام عليكم.. كل عام وأنت بخير.. أنا مسلم.. نعم اسمي مسلم.. أنا سعيد والحمد لله بميلادي مع شهر رمضان المبارك وسأكون سعيدا أكثر بزيارتك..

المسلم الصغير يقول...

السلام عليكم.. كل عام وأنت بخير.. أنا مسلم.. نعم اسمي مسلم.. أنا سعيد والحمد لله بميلادي مع شهر رمضان المبارك وسأكون سعيدا أكثر بزيارتك..

الازهرى يقول...

بخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
هى اليوميات رجعت من امتى
انت مش كنتى قفلتيها

ما علينا كل سنه والجميع بخير

Butterfly يقول...

طب ايه رأيك انا بحسدك
احنا لا بنعزم ولا بنتعزم
حاجه تخنق
عايزه أغير بقى :((