السبت، 10 يناير 2009

يوم السبت





طبعا صحيت الصبح ورحت الشغل عااااااااادي خالص رحت اشتغل

وكاااااااااااانت المفاجاه اللي مش كنت اتوقعها

الاقي سميلي داخله عليا جررررررررريت عليها وقلت هيييييييييييييييييييييييييييييييييييييه

وجابتلي مثاثتين ومحمد عبدالله قالها هاتي واحده ادتهاله وراح ادهالي عاااااااااااااااااا كان هيجبلي مثاثه بس هي وفرتهاله عااااااااااااا

قعدت معايا لحد الساعه 2 وكنت مبثووووووطه خالص وبعدها خرجنا وعدينا نفس المعديه بتاعت الحادثه وفضلت قلقانه عليا جبنا ايس كريم واكلناه ورحنا كازينو المعموره قعدنا طلبنا ايس كريم بس كان طعمه وحش ووجعلي بطني

قولتلها ايه رايك نروح نجيب ايس كريم من لارين وافقت واقترحت نمشي من الشغل لحد هنا يعني محطه ونص

فضلنا ماشين علي النيل بقي بس الشمس كانت بتتعبها

وانا ابتدي يجيلي هبوط تدريجي وهي كانت خلاص تعبت خالص وقلنا بلاش لارين رحنا مؤمن وجبنا ايس كريم

وبعدها قعدنا علي الكورنيش شويه ورحنا علي المترو واشترينا بوزو

وركبت انا روحت وهي كمان انا رحت افطر لان كان بيغمي عليا في المترو خالث وكنت مش شايفه روحت اخدت شاور وفتحت الميل وفطرت وكلمت انتيمي ورنيت لورده وبعدها نزلت اشوف خالتو لانها كانت تعبانه جدا وكلمتني من الشغل وهي علي اخرها

بعدها نزلنا انا وماما وجيت بفتح المنتدي اللي كنت فيه لقيت رساله من معتز ربيع

ياااااااااااااااااااااه انا اعرفه اهو من اوائل 2007 واد ايه هو محترم جدااا وهو في اليونانا وممكن يكون كل مسج بينا عن طريق المنتدي كل شهرين او 3 شهور وهو اللي بعتلي موضوع الشاب المهاجر اللي اتكلمت عنه في بوست الكارثه الكبري المهم هو وصل من شهر وكان بعتلي انه وصل وان هيحاول يكون علي النت

لاقيته بعتلي مسج من يوم 6/1/2009 وانا لسه شيفاها حالا فرحت اني اطمنت عليها وافتكرت ايام اما كنت انا وهو بنرد علي بعض
قلاي انه انا بالذات مع اي بوست كان بيحث ان في قطه مخالبها جاهزه لو لقت الهفوه المخالب بتظهر وبتقول للي قدامها طب تعالي

المهم اتكلمنا فوووووووون حوالي ساعه الا ربع اتكلمنا عن الهجره وحال البلد وانه فرحان اننا اتكلمنا وقالي ابعت الرقم لمني برده لان انا وهي طبعا معزه وغلاوه واحده

دي كانت جزء من الرساله الاولي ليه

**************



أختى نيمو : انت انسانة ارائك متميزة عقلانية بشكل مثير للاهتمام تحبى الاهتمام بمسئولياتك ومسئوليات الاشخاص الاخرين
وعلى فكرة دمك خفيف وذكية جدا وبتحبى شغلك قوى وعايزة تكونى انسانة ذات شان عظيم
اطمئنى يا اختى سوف تكونين باذن الله ولكن لا تتراخى امام ضغوطات الحياة المؤسفة
مع تمنياتى بكل الخير والسعادة وعلى فكرة انا مسافرتش تهريب زى اللى انتى بتتكلمى عليهم هههه


الرساله كان فيها كلام لمستر عز الادمين ولصلاح المراقب العام ولروزليندا اللي هي مني وليا

وطبعا نزلت بوست انا ذنبي ايه

وكلمت نوجا بس جالها فون وانتيمي وورده قولتها ثواني فون وهي خرجت

بس مش كلمت ميرو ولا Soul

يوم السبت

10/01/2009

ليست هناك تعليقات: