الجمعة، 9 يناير 2009

يوم الخميس




اه ياتعبانه ياني بكتب يوم الخميس امتي بكتبه يوم الجمعه الصبح

ده انا امبارح كنت قتيله

صحيت الصبح كالعاده ورحت الشغل محستش بنفسي الا والساعه اتنين الا ربع

كان عندي ضغط شغل رهيب مكنتش عارفه اتحرك وزحممممممممممممممممممه في المكتب وده بيطلب وده بيطلب

وانا مروحه لقيت استاذ محمد بيقولي السبوع بتاع حسن بكرا قولتله ركزلي بقي علي المثاثه

قالي لا انا عامل عقيقه قولتله مش بحب اللحمه هات مثاثه مليش دعوه

لقيته يقولي بتبدي المثاثه عن اللحمه

قولته اه
ومشيت كنت راجعه البيت ميته من التعب

دخلت النت كلمت ميرو وانتيمي كانت موش هنا مؤقتا

وميرو قالتلي ان انا جايبه العبئ في بوست القطه علي البنت برغم ان اللي بيغوي هو الراجل

بصي ياميرو كله له دور

وبعدها كنت برد علي واحده مكثوفه انها مصريه

وصول عجبها ردي

وميرو اكدته

المغرب ادن صول راحت فطرت وانا رحت فطرت مع ان مكنش ليا نفس بس ماما بقي

بعدها نمت نوم عميق ولسه مكملتش نص ساعه

ولقيت القضي المستعجل جالي مين خلاتو

عاوزاني اكتبلها 15 صفحه عشان محتاجاهم يوم السبت قولتلها طب بكرا قالت لا دلوقتي

قولت ياربي خلصت في حوالي ساعتين بس مش طلعو 15 طلعوا 25
وفي خلال الكتابه مني كلمتني واطمنت عليها

بعدها لقيت محمد بيرنلي رحت انا وماما غيرنا هدومنا جررررررررري ورحناله علي المحطه عشان ننزل نجيب لبس
ونستنيييييييييييييييي انه يجي فضلنا ملطوعبن ساعه الا ربع علي المحطه

وانا بقي التلج بيزق فيا ولابسه زعبوط ومش ماثر

اول اما شفته طلع انه بيرنلنا وهو لسه في الشغل منك للي كلت دراع جوزها


بعدها رحنا حلوان

من هنا بقول زباااااااااااااااااااااااااااله مش فيها حاجه خالص هو ايه اللي جري بجد

روحنا علي 11.30 كان نفسي انام من الصبح وانا مش قادره

المهم روحت جحهزنا الفطار لمحمد وبعدها عملتله كيكه بالشوكلاته وعملت الشاي

كانت الساعه 1 الا ربع عقبال اما ابتديت اقعد

محمد راح علي الجهاز وانا اقوله ده معادي طبعا شديت انا وهو قولتله لقعد لو عندك صحه انا هروح اناااااااااااااااااااااااااااام

ونمت مش حسيت الا والمنبه بيرن للفجر والله بحمد ربنا انه بعد التعب اللي كنت فيه

فقت علي الفجر

كان لسه فاضله ربع ساعه فتحت قلت اشوف التهزيق من اصحابي لقيت ميرو وهي بتقولي ياسلااااااااااااام كل ده

وطبعا قامت وكانت انتيمي موش هنا مؤقتا برده

ولقيت رد مستفز بجد عندي بس صبراااااااا

وصليت الفجر ونمت

الخميس
08/01/2009

هناك تعليقان (2):

وردشان smilyrose يقول...

طبعا حضرتك مقتولة من التعب وانا مستنية طول الليل

بدور على حبيبتى اللى دايما معايا فى فرحى وحزنى

ادور على القلب اللى بيضمنى رغم صغر سنه

مش الاقى اتارى حبيبى تعبان وانا مش دريان

المهم احلى حاجة كيكة الشكولاته لأنى بحبها

قولى لمحمد ان بحبها قوى ومش يخلصها كلها

وحشتينى جدا

وردشان smilyrose يقول...

وبعدين يابنتى انا مش بجبلك مثاثة

يبقى زعلانة ليه

ليكى عندى علبة مثاثات